همه چیز در مورد باشگاه فوتبال رئال مادرید

وی همچنین تلاشهایی برای افزایش تعداد اعضای باشگاه انجام داد، به طوری که در سال 1922 میلادی، تعداد اعضای باشگاه به بیش از 20٬000 نفر افزایش یافت. وی در وعده های انتخاباتیش، قول برطرف کردن بدهی های سنگین باشگاه، افزایش امکانات و مدرن کردن باشگاه را داده بود هرچند که وعده اصلی وی، امضای قرارداد با لوئیز فیگو، ستاره آن زمان بارسلونا بود. در سال 2004، لوگو یوونتوس بار دیگر نو شد و این بار به شکلی درآمد که بسیاری از ما آن را میشناسیم. به همین دلیل است که این نوع از اشکال رسانه ای است که اغلب “تشک” نامیده می شود. Z شرکتی است که مورد حمایت غولهایی نظیر صرافی بایننس و شرکت سرمایهگذاری «اوکی بلاک چین» (OK Blockchain) قرار گرفته است. کهکشانی ها با دراختیار داشتن ثروتی بالغ بر 4.75 میلیارد دلار در این جایگاه قرار دارد. این برد در ادامه حتی اهمیت بیشتری پیدا کرد، بطوری که ” سیتیزن ها ” به نحو شگفت انگیزی، عملا در آخرین بازی فصل موفق شدن جام قهرمانی رو بالای سر ببرند.

رئالی ها با وجود خریدن بازیکنانی چون رونادو، کاکا و ژابی آلونسو، نتوانستند زیر نظر مانوئل پلگرینی، جامی را کسب کنند و پرز وی را برکنار کرد. رئالیها با وجود خریدن بازیکنانی چون رونادو، کاکا و ژابی آلونسو، نتوانستند زیر نظر مانوئل پلگرینی، جامی را کسب کنند و پرز وی را برکنار کرد. باشگاه همچنین طرفدارهای معروفی چون بوریس بکر، بندیکت شانزدهم و ولادیمیر کلیچکو دارد. همچنین لیورپول با هجده عنوان قهرمانی در لیگ، هفت عنوان در جام حذفی و کسب رکورد هشت عنوان قهرمانی در جام اتحادیه پس از منچستر یونایتد دومین باشگاه پرافتخار انگلیسی در مسابقات داخلی است. همچنین اولین باشگاه اروپایی است که توانسته هر سه جام معتبر اروپایی را کسب کند. ، به سری ب ایتالیا سقوط کند! باشگاه فوتبال اتلتیکو مادرید که در حال حاضر در سطح اول لیگ فوتبال اسپانیا رقابت میکند، در پی همکاری با پلتفرم Socios (سوسیوس) است تا اکوسیستم توکنهای هواداری خود را راهاندازی کند.

طی کنفرانس خبری روز گذشته (۱۵ شهریور)، باشگاه اعلام کرد که توکنهای هودارانش، با نام باشگاه و از طریق «عرضه توکنهای طرفداری (FTO)»، پاییز سال جاری میلادی منتشر خواهد شد. زنجیره جانبی بهوسیله توکنهای ویژه chilliZ به نام chz کار میکنند که نوعی توکن کابردی مبتنی بر اتر (ERC20) است. انتخاب رنگ مناسب و فونت خوانا از ویژگی های بارز لوگو این باشگاه است. تغییرات در سال 1911 رخ داد، زمانی تصمیم گرفته شد که سعی کنید از پیراهن که تا به حال به رنگ قرمز و سفید راه راه عمودی. لباس آبی و سفید – در ابتدا رنگ باشگاه شبیه به رنگ “دو و میدانی” از بیلبائو بود. احتمالا هر کسی که حتی کمی در فوتبال علاقه مند می داند که “اتلتیکو مادرید”، ورزشگاه شرکتی که نام “ویسنته کالدرون” به شکل قرمز و سفید. ۳۹ یووهای که آن شب پس از هجوم لیورپولیها جان باختند، تیفوسیهای یوونتوس نبودند؛ کسانی بودند که با افراد خانوادهشان رفته بودند تا شب خوشی را در بلژیک سپری کنند.

با وجود این، این تیم یک بازی بسیار خوب نشان داد و حتی می تواند با مخالفان قوی مبارزه کنند. پیروزیهای پرگل و پیاپی این تیم ندای یک فصل خوب را میداد که در اواخر فصل اینگونه نشد. اتلتیکومادرید در آخرین فهرستی که از جانب «یوفا» منتشر شد، در رده چهارم باشگاههای برتر فصل جاری اروپا قرار گرفت. این توکنها در فصل ۲۰۱۹-۲۰۲۰ مورد استفاده قرار خواهند گرفت. این باشگاه بالاتر از نامهایی نظیر یوونتوس، آرسنال، چلسی و آژاکس قرار دارد. تیم فوتبال بایرن مونیخ با پیروزی در این بازی ۳۱ امتیازی شد و به صدر جدول بوندسلیگا صعود کرد. در نتیجه، “اتلتیکو مادرید” آیا در رقابت مداوم شرکت نمی کنند، و مسابقات تنها دوستانه بازی. همانطور که در بالا ذکر شد، در ابتدا، “اتلتیکو مادرید” آیا نیست که به ورزشگاه خود را. آیا کنار نیست و طرفداران، “Atleteko”، معرفی پس انداز شخصی. مدت کوتاهی پس از تغییر نام رخ داده است و بازسازی عرصه. بهگزارش «کوین تلگراف»، سوسیوس نرمافزاری مبتنی بر بلاک چین است که خود را نمونه توکنسازی شده از نرمافزار مدیریت جمعیت رئال مادرید و بارسلونا مینامد (سوسیوس در زبان اسپانیایی به معنی عضو یا شریک است). به طور کلی، در سال اول از وجود آن باشگاه به عنوان یکی از شاخه های یکی دیگر از تیم مشهور اسپانیایی در نظر گرفته شد.

دیدگاهتان را بنویسید