باشگاه فوتبال بایرن مونیخ

یونفرمی شامل شرت مشکی، پیراهن صورتی و البته کراوات مشکی! البته این بار دو ستاره به این لوگو اضافه شده بود تا نمادی برای 20 بار قهرمانی یوونتوس در رقابتهای سری آ باشد. لوگو یوونتوس چه نوع لوگویی است؟ این روزنامه ورزشی میگوید این فرآیند کلاهبرداری و سندسازی در خصوص نقل و انتقال بازیکنانی چون ژائو کانسلو و دنیلو نیز مشاهده شده است. در سالی که پادشاه این نام را بر این تیم گذاشت، شکل یک تاج طلایی نیز را به آرام باشگاه اضافه کرد. با وجود اینکه منابع خبری به ساختار و نوع عرضه این توکن هواداری اشارهای نکردهاند، گمان میرود که این برنامه یک ICO برای سه ماهه اول سال ۲۰۱۹ باشد. در سال ۱۹۵۲، باشگاه پس از ۴۱ سال قهرمان لیگ دسته اول شد. ابتدا “اولاف تون” پس از دیدار نیمه نهایی سال ۱۹۸۴ بین بایرن و شال که، “توماس لینکه” ستاره باشگاه آبی پوشان را به خدمت گرفت. ] چند سال بعد، بین سرمربی باشگاه سر الکس فرگوسن و مدیران آن یعنی جان مگنیر و جان پاتریک مککانوس (که تا آن زمان بیشتر سهام باشگاه را تصاحب کرده بودند) جنگ قدرت درگرفت.

این اعلامیه در میان باشگاههای فوتبال جریانی را به راه انداخته است که به بلاک چین برای ارتباط و نفوذ بیشتر بین هواداران خود روی آورند. یک جمله لاتین از مبلغی مسیحی به نام پولس رسول نیز روی لوگوی اولیه نوشته شده بود که نمودی از برآمدن تیم Juventus از دل جامعه محسوب میشود. حساسیت بازی دو تیم منچستر یونایتد و منچستر سیتی، به خاطر آن است که هر دو از یک شهر هستند و منچستر سیتی سال هاست سعی می کند تا جای منچستر یونایتد را به عنوان تیم اول شهر منچستر بگیرد. طرفداران سایر تیمها از خود میپرسند چرا باید تیمی که حتی نام یک شهر ایتالیایی را بر خود ندارد آنقدر موفقیت کسب کند؟ «کهکشانیها» عنوانی است که تنها یک تیم شایسته آن است. خبرگزاری آنسا ایتالیا میگوید یکی دیگر از پروندههای مشکوک در این باشگاه ورزشی ماجرای ورود و خروج کریستانو رونالدو به تورین است. روز گذشته. مدیران باشگاه منچستر یونایتد انگلیس در تلاش برای متوقف کردن افول مداوم تیم شان در ۵ سال اخیر دست به کاری زدند که بسیاری انتظار داشتند ماه ها پیش باید رخ می داد: اخراج ژوزه مورینیو. به همین دلیل در نمونههای مختلف، مدام تلاش شد تا رنگهایی مانند طلایی و آبی نیز در شناسنانه برند Juve گنجانده شوند.

درست مانند کاری تیم پرسپولیس پس از کسب دهمین قهرمانیاش در لیگ برتر انجام داد. پس از رسواییهایی که همراه با توطئه و کارشکنی، یووه را راهی سری ب فوتبال ایتالیا کرد، کتابی در ایتالیا با عنوان «یووه در سری ب: خداوند وجود دارد» منتشر شد که پرفروش هم بود. سه قهرمانی در این سه فصل عملکرد او در بوندسلیگا بود که به گفتهٔ منتقدان، این کار را هر شخص دیگری هم میتوانست انجام دهد؛ و سکانس آخر پپ در بایرن قهرمانی این تیم در جام حذفی آلمان بود. بعد از او دنیس لا با ۲۳۷ گل در ۴۰۴ بازی در رده دوم قرار دارد. ] او تا سال ۲۰۰۳ در کنار یووه ماند و در طول ریاست خود افتخارات ارزندهای را به مجموعه یوونتوس افزود. لوگویی که در سال 1921 از آن رونمایی شد، ظاهر ایتالیاییتری داشت. از سال 1897 که باشگاه فوتبال یوونتوس کار خود را در تورین آغاز کرد، هشت سال گذشت تا اولین لوگو یوونتوس به طور رسمی طراحی و رونمایی شود. در سال 1921 بود که Juve از یکی از معروفترین لوگوهایش رونمایی کرد. در سال ۱۹۹۱ این باشگاه به طور فوقالعادهای قهرمان بوندسلیگا شد.

از نظر تاریخی یووه به حدی موفق بوده که به طور خودکار یک نوع حسادت و تنفر را ایجاد میکند. با توجه به این که در آن سالها، اکثر تیمهای فوتبال ایتالیایی یک حیوان را به عنوان نماد برمیگزیدند، سران باشگاه یوونتوس به پیشنهاد خبرنگاری به اسم کارلو برگولیو، تصویر یک گورخر را به عنوان نماد باشگاهشان انتخاب کردند. ] با پایان دهه ۹۰ فروغ بیانکونریها نیز کمرنگ شد، رفتن لیپی و آمدن کارلو آنچلوتی چندان موفق آمیز نبود و کارلو تنها یک قهرمانی در جام اینترتوتو را در کارنامه دو سال مربیگری خود در یووه به جای میگذارد. در سال 1912 بود که تیم به کمپ O’Donnell رفت و به مدت 11 سال، آنجا زمین خانگی تیم محسوب می شد. وی با زدن ۱۸ گل به بارسلونا در رده دوم بهترین گل زنان تاریخ ال کلاسیکو محسوب میشود. هدف ما این است که بزرگترین انجمن و بازار را برای هواداران فوتبال در سراسر جهان ایجاد کنیم و ثابت کنیم که فناوری بلاک چین و ارزهای دیجیتال برای این کار مطمئن و بهترین خواهد بود.

با همکاری Socios.com، ما باور داریم که میتوانیم فرصتهای جدیدی را برای هواداران جهانی خود ایجاد کنیم تا از طریق آن با جدیدترین فناوری دنیا با باشگاه محبوبشان در ارتباط باشند. یکی از محبوبترین باشگاههای فوتبال جهان، برای افزایش تعداد هوادارانش یک توکن ارز دیجیتال ایجاد میکند که به آنها اجازه تا حرفهایشان شنیده شود. در حال حاضر لوگو یوونتوس را میتوان یک لوگو تایپ ورزشی دانست. باشگاه های فوتبال از طریق لوگو با هوادارانشان ارتباط برقرار کرده و خود را در ذهن آنها جاودان میکنند. یونیفرم اولیه آنها به ترکیبی از رنگهای صورتی و مشکی مزین شده بود. پیشنهاد جان، این بود که رنگ صورتی پیراهنهای یوونتوس، به قرمز تغییر کند. با این حال در نهایت آن چه در لوگو باقی ماند، ترکیبی بود از رنگهای مشکی و سفید. داستان لوگو یوونتوس در نوع خود بسیار هیجانانگیز است. در واقع معنی کلی باشگاه تیم رئال مادرید به معنای باشگاه تیم فوتبال مادرید پادشاهی است. باشگاه یوونتوس که همواره در ایتالیا به دلیل سابقه انجام چنین اموری بدنام است پیشتر هم در سال ۲۰۰۶ به علت فساد گسترده معروف به «کالچوپولی» به دسته دوم فوتبال این کشور تبعید شد. از سال 2017 تا 2020 لوگوتایپی مینیمال جایگزین لوگوی بیضی شکل معروف شد و در سال 2020، نوشته بالای این لوگوتایپ از رویش برداشته شد.

دیدگاهتان را بنویسید